Strefa Klienta
Jak podłączyć wodę i odprowadzić ścieki?

Podłączenie nieruchomość do sieci wod-kan, to najwygodniejszy sposób na odprowadzanie ścieków i korzystanie z bezpiecznego źródła wody, dzięki temu, nie tylko chronimy środowisko, ale też zmniejszamy koszty odprowadzania nieczystości, podnosimy walory ekologiczne terenu oraz podwyższamy wartość rynkową swojej nieruchomości.
czytaj więcejNowy iBOK z wersją mobilną już dostępny!
Zintegrowany System Zarządzania-certyfikaty. Polityka środowiskowa i jakościowa
Certyfikaty są gwarantem wysokiej jakości naszych usług.
czytaj więcejRegulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
Obowiązuje nowy regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
czytaj więceje-faktura
Szanowni Państwo, drodzy Klienci,
Zapraszamy Was do grona odbiorców naszych usług, którzy wspólnie z nami wspierają ochronę środowiska naturalnego a jednocześnie oszczędzają to, co równie ważne, czyli czas i pieniądze korzystając z e-faktury.
czytaj więcejiBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta
Informujemy, że uruchomiliśmy iBOK, czyli bezpłatną usługę internetową, dzięki której Klienci MPWiK Sp. z o.o. we Włocławku po zalogowaniu, uzyskają dostęp do:
czytaj więcejGodziny urzędowania
Informujemy, że w MPWiK Sp. z o.o. we Włocławku przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw odbywa się:
w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: 7.00-14.00
Wpłaty gotówkowe dokonywane przez Klientów indywidualnych przyjmowane są:
- w kasie Spółki w dni robocze w godzinach: 7.00 - 14.00 - bez prowizji, akceptujemy płatności kartą (Visa, Mastercard, Maestro) oraz Blik
- w Banku BOŚ we Włocławku ul. Kościuszki 15 - prowizja 1,- zł.
Godziny urzędowania:
w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: 6.30-14.30
Telefony podstawowe:
Faktury i odczyty: 54 23 01 804 do 809
Windykacja: 54 23 01 803
Wymiana wodomierzy: 54 23 01 834
Pogotowie sieci wod.-kan.:
994
54 23 01 832
Centrala: 54 23 01 700
Sekretariat: 54 23 01 711