Nowy iBOK z wersją mobilną już dostępny!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo i wygodę udoskonaliliśmy internetowe Biuro Obsługi Klienta. Nowy, przyjazny interfejs i rozbudowany system naszego iBOK-a umożliwia użytkownikom:
• Dostęp do aktualnych rozliczeń z możliwością ich przeglądania
• Wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur oraz ich pobranie w formacie PDF
• Analizowanie zużycia wody za dowolny okres
• Płatności elektroniczne za wskazane faktury / (koszt 1 zł)
• Sprawdzenie terminu ważności cechy legalizacyjnej wodomierza głównego i podlicznika
Przypominamy, że z programu iBOK mogą korzystać wszyscy Klienci MPWiK Sp. z o.o. we Włocławku, którzy spełniają następujące warunki:
• posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków,
• zaakceptowali regulamin iBOK,
• prawidłowo przeprowadzili rejestracje,
• posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne umożliwiające połączenie z internetem.
Klienci MPWiK Sp. z o.o. we Włocławku mogą korzystać również z mobilnej wersji nowego iBok-a. Aplikacja jest dostępna zarówno na systemie Android, jak i iOS. Mobilna wersja internetowego Biura Obsługi Klienta umożliwia:
• Sprawdzanie salda i terminu płatności faktur
• Płatności elektroniczne za wskazane faktury / (koszt 1 zł)
• Sprawdzanie historii wpłat
• Analizy zużycia
Aplikacja iBok Mobile do porbrania w Google Play i App Store.