Badanie satysfakcji Klienta


Zachęcamy do wypełnienia ankiety
dotyczącej satysfakcji naszych klientów znajdującej się w zakładce:
wypełnij ankietę

Warto wypełnić ankietę

Warto wypełnić ankietę

Prosimy Państwa o wypełnienie ankiety dotyczącej jakości obsługi w Urzędzie Miasta i jednostkach podległych.


Z nowym rokiem weszliśmy w okres intensywnej pracy nad przygotowaniem Kompletnej Propozycji Projektu wraz z Planem Rozwoju Lokalnego i Planem Rozwoju Instytucjonalnego.

Pracownicy Urzędu Miasta Włocławek wraz z Doradcami Związku Miast Polskich co tydzień spotykają się poprzez łącza internetowe z przedstawicielami różnych środowisk, by wspólnie wypracować Nową Ścieżkę Rozwoju. Do dziś udało nam się całkiem sporo zrobić m.in. ocenić stan miasta w kontekście miast porównawczych, określić trendy, zagrożenia i potencjały, na których możemy na nowo zbudować markę naszego miasta. Za pomocą ankiet internetowych podpytaliśmy także młodzież i przedsiębiorców, jak postrzegają nasze miasto, jakie mają plany, co im przeszkadza, a co mogłoby pomóc w dalszym rozwoju. Dzięki temu wiemy jak wiele mamy do zrobienia, aby tym grupom umożliwić rozwój w naszym mieście.

Na tym jednak nie poprzestajemy. Aby diagnoza była możliwie najpełniejsza i faktycznie pozwoliła nam „uszyć” Włocławek na miarę naszych marzeń, chcielibyśmy pozyskać opinię od Państwa – Mieszkańców naszego miasta – o pracy Urzędu Miasta i podległych mu instytucji. W tym celu opracowaliśmy ankietę, za pomocą której mieszkańcy Włocławka będą mogli się na ten temat wypowiedzieć. Czy są usatysfakcjonowani dotychczasowym stanem, czy Urząd Miasta powinien coś zmienić, jakim trybem obsługi mieszkańcy są zainteresowani. A może to właśnie nowe rozwiązania, których wprowadzenie wymusiła na nas sytuacja epidemiczna, przypadły włocławianom do gustu i powinniśmy wprowadzić je na stałe? Ankieta tutaj:http://www.wloclawek.pl/pl/artykul/76/14993/co-udalo-nam-sie-zrobic-do-tej-pory-ankieta-dla-mieszkancow

Internetowe Bioru Obsługi Klienta